Miks peaks tarbija püüdma oma käitumisega vähendama reklaami !
Kuna reklaam iseenesest ei tooda lisandväärtust ja ekslikult arvatakse et reklaami vaatamine ja tarbimine on tasuta.
Kindlasti ei ole reklaami vaatamine vaatajale tasuta kuna reklaami vaadates sa maksad selle kinni oma ajaga. Siin väike arvutus 1,5 tunnine film koos reklaamiga kestab 3 tundi = hind vaatajale on 1,5 tundi kaotatud aega (isegi kui teenid miinimum palka tasub juba kasvõi DVD laenutada)
Reklaami saab aga vähendada muutes oma käitumist.
ÄRA OSTA REKLAAMITAVAT KAUPA VÕI TEENUST. OSTA JUST SEDA MIDA EI REKLAAMITA.
Selline käitumine on nagu lõbus mäng ja selle käigus avastad palju uusi ja põnevaid tooteid.
Homme kirjutan veel
TARGAST TARBIMISKÄITUMISEST (KUIDAS JA MILLAL TARBIDA NII ET ASJADE EEST MAKSAKS "ÕIGLAST" HINDA )
Tuesday, 16 October 2007
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
No comments:
Post a Comment